vineri, noiembrie 02, 2007

Rocarul si Panchistul

Termenii de 'rocar' si 'panchist' au fost preluati si adaptati normelor lingvistice ale limbii romane:)Asa ca de la rocker si punker am ajuns la aceste doua forme mioritice.Asta este probabil unu din foarte putinele lucruri care apropie un rocar de un panchist.
Rocarii nu mai sunt ce au fost,si asta e un lucru dovedit.Deja sunt formate generatiile.Cei cu o istorie in domeniu privesc cu reticenta pe cei care se zbenguie prin vama sau prin mai stiu eu ce club pe chestii de genul tokyo hotel sau .. linkin park.Si nu,ei isi zic rocari si nu pseudo-rocari.Ei se duc la stuf in general (de peninsula in general nu le dau parintii bani,ei aflandu-se la o varsta destul de fragila),stau boschet si beau de sting,eventual mai baga si o doza de 20 de comprimate de tussin si efectul 'culness de vama' s-a provocat.In general,parerile celor din jur nu sunt chiar foarte bune despre acesti copilasi.
Apoi,urmeaza categoria de panchist.Eu,in mintea mea bolnava,fac o diferentiere intre punker si panchist.Pentru mine punkerul este acela care stie in ce crede..si chiar crede in ce stie si in ce zice.Nu face totul de dragul teribilismului,ca doar teribilismul l-a ridicat unde e acum.Panchistii sunt dupa parerea mea,tot un fel de persoane descrise si la categoria rocari.Si ei sunt minori in general,pleaca pe tren cu bonuri de masa(in caz fericit) sau cu nasul.Panchistii sunt cei care cred ca vandalismul ii va face celebrii si astfel,se va afla de ei nationwide.Cred ca am cunoscut suficient de multi pentru a ma putea pronunta.Si eu am fost asa si poate inca mai am unele apucaturi.Totusi.. de ce sunt panchistii mai cunoscuti ca rocarii?Cand te intreaba unu..Stii ba pe Vierme?Cine e ma ala?Un panchist ma.Putin probabil sa fie rocar..prea putin probabil.Si aceasta e o dilema extrem de veche :)

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..