marți, aprilie 14, 2009

Sa nu astept nimic ?

DAAA am disparut o vreme, de fapt eram p-aci, cu mai putin chef - de orice -, mai multa lene-n oase dupa o sesiune de-a dreptul obositoare si dupa o aniversare de 20 de ani cu totul speciala.
Asaaa ! Pai, a fost o super lansare OCS, cursuri plictisitoare la facultate si multe zile insorite si calduroase./
Mi-am pierdut din drag de blog, de drag de a scrie blogareli, de a povesti asa. Insa, ce simteam nevoia e sa spun mai multor persoane ca, pe langa nelinistea pe care o am cu licenta ( sa scriu despre Grigore Gafencu sau despre aparatul represiv comunist roman ?! ) a aparut si gandul despre master. Ce e drept, la master prima optiune tot Central European University ramane, insa stand eu si calculand slabele sanse pe care le am de a pleca acolo ( acum, pe bune ! ), m-am gandit ca ba, hai sa mai vad ce as mai putea face.
Primul loc la care m-am gandit.. Facultatea de Istorie de la UNIBUC, cea care-mi mananca nervii zi de zi. Noroc cu bodegarelile saptamanale ca altfel nu stiu ce se alegea. Bun, aici ce master domne? Sa fac master pe Relatii Internationale, ceea ce deja fac ( si imi mananca zilele ! ) ? NOOOT ! Alt program de master care mi-ar fi facut placere sa-l urmez ar fi fost cel de Istorie Moderna ( nu mai stiu cum ii zice exact, dar ideea principala: istorie moderna ). Neeeh ! Mai merge sa citesc o carte-2-3-4 pe asa ceva insa sa fac din asa ceva master, not quite. Insa as alege cu mare drag masterul pe Romania in secolul XX ! *varianta 2 (dupa Budapesta - CEU ). Insa ramane si asta de vazut.
Insa la ce s-a gandit Cristina? Ei bine.. de ce sa ramana Cristina in Bucuresti cand sunt si alte orase cu potential universitar pe plaiurile mioritice. SIBIU ! CLUJ !
Din Sibiu imi face cu ochiul masterul de la Jurnalism *varianta 3* sau de la securitate prin relatii internationale, in colaborare cu MApN si SRI * varianta 4 *. Si asta ramane de vazut.
Insaaaaaaa ! Ce este cel mai probabil ca o sa fac in cazul in care varianta 1 pica, trec direct la varianta 5 ==> Crisis and Conflict Management - Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca. DA ! Sunt dispusa sa plec de acasa ( Brutus :((((( ) ca sa ma simt eu implinita pe plan educationalo-profesionalo-whatever ! O sa merg sa stau la camin, sa fiu si eu studenta din alt oras, sa cunosc oameni noi eeetc ! Probabil ( FOARTE ) o sa ma razgandesc si or sa ma manance bacteriile prin vreo arhiva din Bucuresti, studiind pentru masterul ala de la Istorie :))
Shandor, pazea ! In toamna vin in vizita si din 2010, poate poate !

ash, si o melodie :

Un comentariu:

Bogdan spunea...

imi plac variantele 3 si 4 :)

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..