joi, august 20, 2009

Ne disipam

Finally. După o vară agitată, aşa cum a fost a mea, a venit si gloriosul moment în care EU plec. Nu la mare, mnu, nici la munte. În Râmnicu Sărat. Ha. Cum aşa. Nu mi-a venit mie pur şi simplu ideea de a mă duce prin oraşu ăsta. Nu tocmai. Plec cu Mariana (yeey) şi cu cei de la IICCR, într-o universitate de vară, bineînţeles, pe comunism. Mai mult ca sigur ill have the time of my life, am să cunosc oameni noi, căruţe de lucruri noi şi tot aşa. Mi-am dorit foarte mult să ajung aici şi cu un dram de muncă am şi reuşit. Din fericire hihi. Abia aştept să mă mai şi plimb cu trenul, să văd şi eu oraşul în care cică aş avea şi nişte rude, după spusele altor rude, dar nu prezintă chiar atât de mult interes pentru mine. Am să povestesc tot tot tot atunci când am să mă întorc, căci sigur or să fie multe de spus, poze de făcut, discuţii de purtat. Poate aşa o să mă mai lămuresc şi eu cu mirifica mea temă pentru licenţă, care Doamne, mă bântuie pur şi simplu. Oricum, o să fie miiişto! Din orice punct de vedere.

Meanwhile, eu şi colegii mei din ASAIR Bucureşti am rămas jobless de la MNIR Buhuhuuu ! Însă ! Astăzi la ora 15 va avea loc vernisajul expoziţiei O istorie pe două roţi and guess who will be there to.. whatever, aheem, noi ! Aşteptăm cât mai mulţi oameni, motociclişti sau doar pasionaţi de treaba asta.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonim spunea...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.

Anonim spunea...

Superfine underwear website to
buy Calvin Klein at unbelievable price.
Please visit http://www.chilotick.com. Displace all over the world !

Maria spunea...

Foarte simpatica povestea:)

Masaj erotic Brasov spunea...

ok, ai fost, te-ai intors... cum a fost in Ramnicu Sarat? ai cunoscut oameni noi? ai uitat sa povestesti cum a fost acolo...sau nu ai avut timp...astept...:)

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..