luni, decembrie 04, 2006

..si NEROSTITELE sa taca pentru un nou sumar..


si iata ca s-a intamplat.. dupa atata timp de indelunga asteptare,dupa griji si dupa sperante,dupa atatea lucruri lasate in urma si dupa atatea minuni descoperite s-a intamplat.Ce anume?Mult mult asteptata lansare COMA!Pe 30 noiembrie Coma a lansat cu mandrie (asa cum scria si pe maretul afis) albumul Necuvintele in Fire Club.NU se putea ca tocmai eu, acest alternative-kid,sa lipsesc de la acest maret eveniment,unul din cele mai importante ale anului dupa parerea mea.Urma sa ma gasesc acolo cu multi oameni super,interesanti si cu care impartasesc ceva cu adevarat valoros:pasiunea cu care ascult coma,valoarea pe care aceasta trupa o are pentru mine si insemnatatea ei in viata mea.
In seara cu pricina Fire-ul era neincapator plus populatia nerabdatoare care se afla afara asteptand..nu cred ca s-ar fi asteptat cineva la asa o prezenta numeroasa.Cu toate astea era previzibil ca asa o sa fie..dupa 5-6 ani de absenta era si momentul unei astfel de lansari.
Insa trebuie sa recunosc ca trecand peste o mare dezamagire din partea cuiva,in acea seara m-am simtit asa cum nu ma mai simtisem demult.Dupa o intarziere de aproximativ 2 ore in sfarsit ii aveam in fata !Nu-mi puteam crede ochilor si urechilor.Era parca de neconceput ceea ce se desfasura in jurul meu.Pacat insa ca am plecat cu ceva timp inainte de final, insa ca sa ajung de la scena la garderoba mi-au trebuit cu aproximatie 15 minute.Deloc incredibil..nici de pogo nu era loc,doar o crunta balanganeala.A fost si pogo insa nu asa cum s-ar fi asteptat sau cum ar fi trebuit.
Ajunsa acasa,am ascultat indata albumul.Asta am facut pentru urmatoarele 2 zile.Nu se mai putea fara.Deja Coma face parte din rutina,asta pana cand se va diminua efectul pieselor de pe Nerostitele asupra mea.

..pentru ca azi este iar o zi pe care n-am ales-o noi...

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..