sâmbătă, ianuarie 27, 2007

nu incerca asa ceva acasa


iiiiii :D tocmai s-a intamplat :D:D ieri mai exact,ieri pe vremea asta a avut loc concertul OCS din Suburbia.

Atat de bine s-a potrivit acest eveniment cu fericitul meu majorat cum nu se putea mai bine.
Acompaniata de prieteni si prieteneam luat cu asalt locul.plin de oameni gen 'uite ce c00l sunt eu' locul parea greu de suportat,mai ales candam auzit primele acorduri ale trupeu Eloize care au cantat in deschidere, si de care pot zice sincer ca nu sunt deloc.impresionata,dimpotriva.anyway,trecand peste.
preferatii mei in toata splendoarea lor pe scena :Dpozitia fizicului: fix in centru.era evident ca voi fi miezul in pogo si ca voi fi harjonita si intoarsa,aruncatasi bubuita.desi era gigi ala de la paza care cu un ton ironic zise ca
"Sunt un om de 150 de kg si sunt aici ca sa va stric voua petrecerea,
FARA POGO ANIMALELOR!" evident ca a fost si el prins in actiune.venise la mine si la cei din jur sa .. nu stiu ce.. "Sunt un norisor neprietenos si o sa storc din voi sange de hobbit" can't wait :D "ce ai domne?asta e balet nu pogo!"
hiper-alcoolizata if i can say so,am fost un fel de kamikaze.altfel nu as fi rezistat eu acolo,trust me.si a fost atat de frumos..e sentimentul acela de bucuresti,de dezmat local,de uitare de tot.din toti anii de dragoste neconditionata fata de OCS acesta a fost cel mai smecher concert din nenumarate motive.spre disperarea mea,chiar credeam ca nu vor mai canta Cine e de vina,dar i was wrong.chiar daca a fost ultima piesa si chiar daca picioarele abia imi mai ingaduiau sa ma misc am reusit sa simt melodia din plin,asa cum o fac mereu.a fost de neuitat,a fost minunat.lumea e mereu aceeasi.sunt oameni pe care ii vad la concerte OCS poate din a7a sau a8a si care vin constant.this is what i call a true fan.devotamentul meu este bine cunoscut mai ales printre cunoscuti.saracii parintii mei,sunt ingroziti:)se tot asteapta sa renunt but i will not give up this soon.dar cine este vinovat dar cine este vinovat \:D/

la concerte am ocazia sa imi dau seama de cum sunt eu de fapt.ma vad interactionand cu oameni si stiu exact ce fel de om sunt si eu.ma vad pe mine in actiune,cantand,sarind,fiind eu.sublim.si nu sunt multe formatii care reusesc sa faca asta din mine.OCS insa ia tot ce e mai bun din mine si si-l insuseste.astept cu sufletul la gura urmatoarele concerte mai ales ca urmatorul este chiar pe 14 februarie cand va avea loc lansarea videoclipului Iaurt si apoi pe 15 martie in Fire.god damn shit.

cu drag,

cristina, mereu in slujba OCS

*stiu ca eu sunt de fapt de vina*



 

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..