sâmbătă, septembrie 29, 2007

Regulile sunt facute pentru a fi incalcate,nu?


Imi facusem o promisiune fata de mine ca dupa ce scapam de tot stresul (da,si vacanta e un mare stres)va urma sa scriu despre Personaj.Dupa ce 2 ani la rand am fost supusi acestui 'supliciu'(se pune si clasa a 10a?)a venit vremea unei eliberari psihice.Chiar daca nu imi place sa o recunosc m-am simtit opresata si parca inchisa intr-o cutie de sticla neagra la orele de istorie (optional,ca slava Domnului, dna Carlan era calumea)si asta din cauza stim-noi-cui.Pot zice chiar ca m-am simtit precum in Another brick in the wall,mie chiar placandu-mi Pink Floyd(nu,nu sunt manelista,on my punk word).Parerea mea este a in clipa in care ajungi sa actually stalk (virtual,nu altcumva)este cazul sa mai ..iesi in lume,sa meet new people.Izolarea in perpetua cautare de bloguri ale elevilor din Cosbuc (si am asa o banuiala ca nu doar a elevilor si nu doar din Cosbuc) cred ca a provocat daune serioase si cu efecte de lunga durata asupra minimului numar de neuroni posedati(nici o problema, si Personajul a zis ca eu mai am 1 neuron,deci macar acum ne aflam pe aceeasi lungime de unde).
Personajul nostru este inca o dovada vie a cruntului fapt ca adevarul DOARE.Si inca in ce fel doare.Atata timp cat nu binevoiesti sa vii la ore la timp ce pretentie ai mai putea avea ca elevii sa iti ofere respctul lor(pe care il si meriti nu?).Atata timp cat ai un mod de a preda probabil mai penibil ca la scolile ajutatoare ce pretentie mai poti avea ca elevii sa vina la toate orele de placere si sa si asculte toate bazaconiile.Sper ca macar cei din noile generatii sa fie tinute departe de talentul pedagogic al Personajului.Altfel,vom avea o generatie care va crede ca traim in anul 1821 si asta nu pentru ca ar fi o greseala de tipar ci pentru ca in loc sa se termine materia la epoca contemporana,nu s-a terminat la 1821.
Sa vedem ce fosta colega va mai zice de postul asta,stimate domn profesor.Salutati-o si pe dumneaei si promit sa va fac cautarea pe Google mai usoara.Pe cuvantul meu de studenta la istorie.Ciudat ca trebuie sa trec prin bancile pe unde a trecut si Personajul.Promitem sa venim la Cosbuc cu niste carti de engleza si eventual un cod al bunelor maniere.Nu stiati ca nu e frumos sa intoarceti spatele in modul acela unor domnisoare?Ntz ntz ntz.
Auvidarzen

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt manelista in perpetua cautare a unor domnisoare :)))))

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..