joi, septembrie 20, 2007

Trandafir de la Moldova

Na ca am fost si pe plaiurile moldovenesti asa cum mi-as fi dorit de mai demult.Multumim Adina pentru asta,deoarece ea a fost gazda focsaneanca.Dupa ce am inhatat-o pe Pene si ne-am aruncat in primul accelerat catre Focsani,plin de oameni mai mult sau mai putin dubiosi.Dar nah,am avut marele nenoroc sa nimerim chiar in ziua in care s-au abatut marile ploi asupra zonei asa ca prima noastra zi a fost relativ amortita.Acest lucru ne-a fortat oarecum sa ne uitam de doua ori in aceeasi noapte la Stigmata.Foarte dragut.Dar in a doua zi a avut Adina grija sa ne arate orasul in toata splendoarea lui:Morcovul din fata primariei,piata,am facut cunostiinta cu clatitele minunate de la Full Moon si cu papanasii violent de deliciosi,dar si cu bunica Adinei si un vin...excelent:).Insa marea placere a venit in ziua urmatoare,si anume:IASI.Echiparea pe fast-forward si gata.Odobesti,Marasesti,Adjud si gata cu Vrancea.Din Bacau vazuram Sascut,Racaciuni,Bacau si Buhusi,iar din Neamt Romanul a impresionat.Noi Iasiul asteptam cu maaaare nerabdare,iar Targu-Frumos ne-a facut o impresie foarte buna.In Iasi,Dumnezeu cu mila..3 cascate in cautare de.. un loc oarecare.Asa ca luand modelul oricarui.. migrator in capitala moldoveneasca am mers in locurile in care se duc toti,gen Universitatea Alexandru Ioan Cuza si evident, in Copou unde ne-am amuzat de teiul lui Eminescu.Heh, bine ca la facultate nu mai am de-aface cu acest individ.Ne-am vazut cu cine aveam treaba,eu cu Bogdan si Adina cu un alt prieten si apoi cu fratele,hai o tura prin Iulius Mall ca nu o fi crima.Draguuuut:D La intoarcere am luat-o pe alta ruta,prin Vaslui,Barlad,Tecuci varianta.In jud Vaslui am experimentat saritura gardurilor.Copilarie reloaded.La fel si cu mamaliguta cu branzica si ceapa si apa de put.De asa ceva sa tot ai parte.Oh,si de ce placinta poale-n brau ne-a facut rost Cristina,ne am mai fi dat un tur de la Iasi la Oltenesti de cateva ori.Insa,seara aceea avea sa fie.. auch.Daca zic seara in Full Moon focsanenii vor stii despre ce vorbesc.Nu imi permit sa divulg mai multe detalii de atat.In urmatoarea zi ploaia a revenit si asta ne-a grabit plecarea.Pe tren alte peripetii cu o babuta din Dolhatca si un.. om dintr-un sat de pe langa Ramnicu-Sarat,crescator de struti zicea el.Pacat ca a fost asa scurt.Cand pui piciorul in Gara de Nord parca ti se taie orice elan.Mie imi vine sa plang de fiecare data cand ma intorc in Bucuresti,deoarece sunt satula pana peste cap de orasul asta.
Unde mai plecam?

*nimic de pe frontul de est*

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..