marți, iunie 26, 2007

BAC Ep1: Romana oral-Vichy face praf comisia la 17:20



Pot sa ma laud?Pooooot? :D pe meritul meu si pe munca mea (modesta mai sunt duamne) am luat 10 la romana oral.Munca adevarata cum sa zic.Ma rog.O povestire in rama + mr Scheele mi-au adus nota 10.Lostrita, iubirea mea.
Oricum, comisia 3 a fost super tare.Degeaba au incercat sa ma ia peste picior:> hihi
Azi am aflat de la elevii din Centrala de existenta nuvelei de psihologie Moara Norocoasa si de Nicolae Voiculescu.Da ba, bine ca nu a scris Dan Voiculescu In gradina Ghetsemani prin 1921 ca ar fi fost super.Traditionalist-conservator.. tot prin zona aia a clar-obscurului se invarte numele.Rezonanta, monsher.Hmmmm am mai auzit foarte multe chestii insa profele au fost de nota 10, ca si mine de altfel :D
Sunt si eu fericita si multumita si MANDRA de mine.Or fi luat multi 10, insa eu il meritam pe deplin.
Maine franceza.. HAI CU 10 !!

2 comentarii:

Anonim spunea...

baby, o sa zici ca sunt paranoica, dar da un pic cu photoshopul si scoate CNP-ul pls.
p.s. well done. keep making me proud :)))

cristina otee spunea...

gaataaa :D my bad :P we will ! :D

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..