sâmbătă, iunie 09, 2007

Cam asta a fost..




este melodia care mie imi aduce aminte de astia 4 ani.. astia 4 ani care tocmai au.. trecut..pe langa noi,acum.8 ani de cosbuc se termina acum iar mai departe.. ce se intampla mai departe?nu stiu si nu vreau sa stiu pentru ca nu vreau sa pierd clipele de despartire de colegi, desi sunt groaznic de dureroase.ii iubesc mult mult de tot.imi iubesc fetele si baietii.
aseara la bal mi-am dat seama ca se putea de mai de mult sa fim asa uniti si sa interactionam mai des.asta e.se cam termina totul.ultima data cand am venit de la cosbuc cu ghiozdanul in spate a fost saptamana care tocmai a trecut..nu voi mai face acelasi drum pe care il faceam de 8 ani.8 ani in care am crescut, in cosbuc, sub ochii colegilor, ai profesorilor.profesori care pe mine m-au marcat or sa imi ramana in memorie pana la ultima mea suflare iar colegii.. pana si dupa ultima suflare.nu imi este deloc usor, mai ales ca joi este absolvirea oficiala si stiu ca va fi extrem de.. nu gasesc cuvantul.vom fi pentru poate ultima data toti, in aceeasi sala asa cum aseara am fost pentru ultima data toate clasele de a12a in acelasi loc.pacat ca se termina si nu isi imagineaza nimeni cat de dor o sa imi fie de astia 8 ani, anii de cosbuc.sa vedem cum se termina tot pentru ca o fi oficial gata, insa nu si pentru noi

ba, ce alte demente mai au venit la bal cu duba?? a? a?? :D gratiile de la 12u1 did !! hihiihihi cine a dansat pana cand aproape s-au desprins sandalele? nooooi !!! cine au fost aia care s-au bucurat de fiecare moment? NOI ! vaiii de la cat am dansat si de la sandale mi s-o dus pielea de pe laba picioruluiiii :X:X:X hihihihi

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..