joi, iunie 07, 2007

How to save a life


Incepe prin a avea grija de viata TA pentru ca poate nu iti dai seama insa viata ta este presus de toate.Si stii cand iti dai seama de asta?Atunci cand totul incepe sa o ia pe o panta gresita si sa se vada usor usor sfarsitul, fie ca este doar o senzatie, fie ca este amenintare sau este poate chiar.. finalul.Ce sens are sa fim tristi?O singura viata avem.Ce sens are sa ne suparam din orice?O singura viata avem.Mai presus de orice.. ce sens are sa facem pe teribilistii si sa ..pierdem?Una bucata viata pe cap de locuitor.
Eu m-am invatat minte.Gata cu joaca aiurea, gata cu prosteala, gata cu teribilismul.And this time i really mean it.De ce sa imi pun eu viata in pericol cand dupa momentul 'dark' o sa fiu iar zambareata si tralala?

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..