luni, august 06, 2007

It's the disease of the age..

Pentru mine asteptarea este infernala.Fie ca astept metroul,autobuzul,un rezultat sau sa ma loveasca inspiratia 'in the cold light of the morning', it ain't that fun.Este pentru prima data cand dedic un post cuiva,cuiva foarte drag mie si anume,lui Dan.Ii doresc tot binele din lume si puterea de a lupta mai departe si de a razbi.Imi doresc sa il vad iar zambind si glumind,imi doresc sa il mai aud la telefon injurand CFR sau RATB,sau vreo echipa din Bucuresti care tocmai a batut FC Arges.
Imi doresc mie sa mai am putere sa ma mai duc sa il vad pentru ca vizita de azi nu numai ca m-a solicitat cu mult peste puterile mele psihice dar m-a lasat cu ..o alta impresie asupra sistemului sanitar romanesc de care am mai pomenit eu.Noi doar il vrem pe Dan cu o situatie stabila, il vrem sanatos acasa,printre noi.

TE IUBIM DAN !

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..