duminică, august 12, 2007

A smile never to forget

Nu am scris cu asa dificultate nimic pana acum..nu mi-a luat niciodata atat de mult sa ma decid sa scriu un post.Poate nu procedez bine, dar pentru mine conteaza nespus de mult.Am mai pierdut un prieten apropiat mie,poate unul din cei mai dragi si iubiti ai mei.Chiar daca soarta a fost nemiloasa si cruda Dan o sa ne ramana mereu in inima, asa cum ultimul lui zambet imi va ramane pururea in inima si cum ultima strangere de mana o voi simti mereu atunci cand gandul imi va fi la el si acum.. doar la el imi este.Toti purtam acum un mare regret in suflet si simtim un mare mare gol.Cand totul parea ca va fi bine, totul s-a naruit.Poate asa a fost sa fie, poate ca..nu nu nu, asa ceva nu trebuia sa se intample.
O sa te purtam mereu in suflet Dan si speram ca acolo unde esti iti este bine si ca ne vei veghea.Te iubim nespus de mult..

Dan [Yo] (4/22/2007 9:29:54 PM): nu spune "nu face", "nu mai bea" si "nu mai trage" !

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..