joi, mai 31, 2007

The filth and the fury

Nu, nu este o recenzie a filmului The filth and the fury ci este inca un post despre marea mea problema.si nu e numai a mea.Imi este infiorator de greu sa nu dau nume.. nu va imaginati.As zice si ceva-n maghiara,de dulce,evident,dar daca avem nationalisti pe aici?:))cum .. nu ma risc :P.e de ajuns ca se stie ca am sange de atilla :)Taman ce am aflat ca problema noastra a luat proportii,trecandu-se si la a11a.De ce sunt nevoiti elevii aceia, ca in loc sa faca ora respectivului profesor, sa auda de blogurile noastre, de ce a scris Kus sau ce mai zic unii si altii dintre noi?Pe buna dreptate cred ca sunt suparata acum si nu am ce face decat sa astept pana pe 8 iunie pentru a incerca macar sa ma lamuresc.. iar titlul postului este exact refectarea situatiei noastre.



imi pare rau, asta simt acum
We,punks, are not nice persons, mai ales cu cei care nu merita :)

2 comentarii:

kus spunea...

ne mai miram ca nu are timp sa termine materia... aparent barfa e un pic mai importanta. bai macar noi nu barfim si ne facem opiniile publice. as vrea ca parerile noastre sa fie combatute la fel de public, in prezenta directorului si a parintilor nostri, eventual a presei. that would be smth, now wouldn't it? btw, cum ramane cu cererea aia? :P

cristina otee spunea...

pai barfa ruleaza anyway.ar fi fenomenal sa fie cum ai zis tu, iar in ceea ce priveste cererea, ne gandim saptamana asta la ea, pentru ca este musai sa o facem !

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..