luni, iulie 30, 2007

Ce astept eu sa fie

De ani de zile tot ma intreb cum o sa fie in studentie.Am tot auzit povesti de la diversi.Cred ca am auzit de fapt mult prea multe povesti ca sa fiu sincera acum.Bautura,droage,femei,barbati.Vaileeeu..Un lucru este cert.Ma va schimba total.Deja simt asa usoare modificari, fie doar in comportament, atat cu cei din jur,cat si cu mine insami.
De ce imi arde mie la ora asta.Ar trebui sa dorm dar nuuu.. cum sa?:DAm intrat la facultatea la care mi-am dorit cel mai mult si asta ma face sa ma simt incatata si super fericita.SUUUUUNT.Si urmatorul pas dupa o totala reusita la facultate este sa ma las, asa cum am promis de prostii.M-am lasat.Acum urmeaza sa incep viata de studenta.Oameni noi, drumuri prin Regie, Grozavesti,Leu.Naiba mai stie.Oameni stersi din trecut, cu buretele asa frumos si atent.Sentimente compactate si aruncate fara nici cel mai mic regret.O droaie de senzatii noi si nici un regret.O viata noua inainte, o viata care va incepe la 1 octombrie.Nu cred ca am avut o vara mai plina de evenimente si actiuni ca aceasta traita momentan.Acum astept Stufstockul,pe Lia si festivalul medieval din Sibiu,Fanfestul.Toate acestea de fapt ma asteapta pe mine.Ne asteapta mai bine zis :) Abia astept, abia asteapta.Eu cred in mine, eu cred in vara asta,cred in ceea ce urmeaza si abia astept, sincer.Viata heeeeeere i cooome \:D/

3 comentarii:

machiavellian spunea...

Vezi sa nu te lasi si de facultatea la care ai vrut sa intri si ai intrat. Se poarta. ;)

cristina otee spunea...

sa ma lasi si de ea?:) nici o sansa.am muncit prea mult pentru ea si nu o sa dau cu piciorul,mai ales ca in sfarsit nu mai sunt obligata sa fac ce nu imi place.vedem

machiavellian spunea...

Faci ce esti obligata si nu-ti place cel putin trei ani. Apoi incepe specializarea. Stiu ca inca n-ai trecut nici macar prin primul curs universitar asa ca incerc sa-ti anticipez dezamagirea de pe acum. ;)

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..