luni, iulie 02, 2007

Vreau la muuunteee :|



Varf Carpatin-Imnul Pietrei Craiului

S-avem un singur Crai ce-asteapta neclintit
Cu ale sale creste ce-s rosii-n asfintit
Plecam sâmbata seara plecam toti împreuna
Si liberi ca sa fim sub cerul plin de luna.

Sa vii sa îl strabatem pe ale sale drumuri
Sa vezi cum cresc la brazi cu miile de muguri
Si jneapanul sa vezi cum creanga si-a plecat
Ce vitrega-i natura cu vânt neîncetat.

Refre:
Si-as vrea sa vii si tu, sa mergem împreuna
Sa împletim acolo a Craiului cununa
Din garofite rosii si din bujori de munte
Din liliacul alb si flori de colt carunte

De pleci din Curmatura traseu pe banda-albastra
Ajungi în Seaua Caprei cobori apoi sub coasta
Sa treci si de Gavanei, de Padina închisa
De stânca Orgii Mari si de Diana stinsa.

De vrei sa stii ce-i muntele sa urci prin Crapatura
Sa treci prin Vârful Turnu, sa mângâi stânca dura
Sa treci de Ascutit , Timbalele amândoua
De vrei s-ajungi la Om când ninge si când ploua.

Refren...

Pe Lanturi de te-ncumeti în nopti cu luna plina
Si prin zapada-nalta sa tai poteca lina
Pochitii se indreapta spre bolta instelata
La crucea unei sa-ngenunchiezi odata

Refren...

ori am invatat prea mult la geografie ori.. nu mai rezist.. ori amandoua :( I NEED A BREAK.Mi-e dor de mers cu trenul, mi-e dor de Brasov,Crai, mi-e dor de munte (bine bine..si de mare)

2 comentarii:

Anonim spunea...

du-te la munte.

cristina otee spunea...

si dai tu bacul pentru mine, nu-i asa?

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..