vineri, iulie 27, 2007

De acum inainte..


.. va fi altfel.De astazi sunt oficial studenta a Facultatii de Istorie din cadrul Universitatii Bucuresti, sectia de Relatii Internationale si Studii Europene, la buget.Ma mandresc, este cea mai mare realizare a mea de pana acum si probabil si pentru mult timp tot asta va ramane.Ma simt razbunata pentru esecul la Bac.Dupa atata munca, mi-a venit rasplata.Nu ma mai intereseaza de nimic ce nu ma merita, nimic si nimeni.Mi-am dovedit valoarea si imi merit tot ceea ce primesc.Vreau sa o iau de la capat, pastrand o parte din prieteni.
Iubirea mea de o viata, istoria,imi va fi bucuria vietii ce are sa vina.Respectul pentru mintile luminate si toata dragostea am ocazia sa arat acum.Ma bucur ca am reusit sa demonstrez ce pot cu adevarat sa fac.9,28 media de admitere cu 9,37 in exam.Dacia,Constitutia din 1866 si caderea comunismului in Europa m-au bagat la facultate.Asa ca stimabilului meu profesor din liceu i-am aratat ca da.. sunt studenta la istorie si ca da, imi merit acest titlu.Nu ca altii >:)
Este probabil una din cele mai fericite zile din viata mea, daca nu chiar cea mai.Sunt buna si stiu asta :)

2 comentarii:

kus spunea...

opiniile unor *coughs* anumiti oameni nu se vor schimba niciodata. sa te astepti si in continuare la insinuari cat se poate de imbecile, jignitoare si nefondate. dar ma rog, asta e viata, si o sa dai, din pacate, din ce in ce mai des peste oameni de genul asta. din fericire, ne-a "pregatit" bine liceul pentru acest tip de 3rd degree encounter.
stiu ca ti-am mai spus, dar te felicit, you're brilliant :X:X:X:X

cristina otee spunea...

atat de mult ma mai intereseaza acum de *ahem* inca nu pot sa dorm noaptea.insa, o sa beau in vama o sticla de busuioaca de bohotin in cinstea maretiei sale si ii voi pomeni numele peste tot.sa se simta prezenta ta. BUHUHU.WE are brilliant, pentru ca desi dansul si nu numai nu se astepta, we did it.si eu cum am zis.. i-am confirmat ca sunt studenta la istorie asa cum mi-am dorit intotdeauna.si NU datorita liceului

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..