luni, iulie 09, 2007

Overview asupra Bacalaureatului

Bine ca a trecut si hopul asta.Si catai hopul chiar.Insa, totul e bine cand se termina cu bine.Ma rog, in cazul meu nu s-a terminat cu mine pentru ca nu am reusit nici sa trec de 9 cu nota si sa astept ziua de maine sa vad.. oare mi-or da ceva la contestatii?:)
Am invatat cateva luni ( nu un an cum se astepta toata lumea) ca sa obtin o nota pe masura mandriei mele care atinge limite care depasesc crepusculul( nu cred ce zic).Insa, aparent nu a fost suficient.Ai nevoie de un dram de noroc in viata.Viata noastra intreaga sta in acel dram.Prost sa fii, noroc sa ai.. sau noroc ca esti?
Degeaba mi-am plans eu 8,80-ul indelung, degeaba m-am isterizat prin curtea scolii,prin casa parinteasca sau prin regie ca tot nu se modifica imputiciunea aia de nota, care cica reflecta ceea ce eu stiu.Yeah right.Si Vasilica de la Grupul Scolar de Material Rulant a invatat de 9,6 la romana, de 10 la matematica si de 9,(99) la istorie, nu?Sau a depus efort saracul in incercarea de a se deplasa la grup scolar(nu, nu le pot numi licee pur si simplu, ci.. un.. grup!)cu mirificele carti cu rezolvarile variantelor.Nu sunt ofticata,ci doar foarte enervata pe intreaga situatie.Am fost in pusa in fata faptului implinit.Toti alde mucea din cartier au luat note mai mari ca mine si intr-adevar.. au facut ceva in plus fata de mine.Au stat si au jucat fotbal tot anul ca deh, 'profii e draguti si ne lasa sa ne uitam la altii in lucrare'.Si cat de adevarat.. cat de adevarat.Bacalaureatul modern este o prostie ca sigur in 1898 cand Spiru Haret il infiinta nu era asa.
Concluzia mea este una pe care am mai tot auzit-o de-a lungul anului scolar peste care tocmai a fost trasa cortina timpului..nu merita sa te agiti pentru examenul 'de maturitate'.Maturitate?E da.. copiati ca in clasa a VIa si asta o sa va faca sa va simtiti mai maturi decat insasi ministrul educatiei.
Mie nu-mi ramane decat sa ma toc pentru admitere si gata !!Pana atunci insa.. contemplu furtuna care vine..

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..