luni, aprilie 23, 2007

Draga Otee,dulce mireasma,la gura femeie,la mijloc mireasa..


Dumnezeule, de cate ori mi s-a pus intrebarea asta. Mi se pare firesc,insa.Lumea-i curioasa si dornica de a stii cat mai multe,nu?Ca sa lamuresc pe toti,nu, nu sunt moldoveanca si nici numele meu real nu este Otee, Oteie, Oteia sau Oteea, ci Cristina d`oh :)).Otee vine dupa cum bine se stie de la Zdob si Zdub-Draga Otee, care ma bantuie incepand cu clasa a 6a sau a7a, nu-mi dau seama exact de cand.Oricum din gimnaziu.Prima melodie dupa 'Zdubii bateti tare' care mi-a atras atentia asupra zdubilor.Hehe, si ce i-am mai iubit eu pe baietii astia.Cate concerte,cate beri,cate hore organizate ad-hoc pe peste tot pe unde au cantat si cu cine stie cine, si cunoscuti si necunoscuti(hora e unu din elementele cele mai importante in un concert zdob si zdub, asa o vad eu cel putin, martora a cu mult pesten 50 de concerte probabil, din care la foarte putine a lipsit elementul acesta etnografic),cate festivaluri si mai ales,cate fote purtate pe la concerte.Fie fote improvizate sau fote maramuresene sau oltenesti (preferatele mele),le-am purtat fara nici o grija si cu nemarginita placere,iar cand or cantat de ziua mea (in 2005) Draga Otee la concertul din Escape (mda) a fost de neimaginat.Asa ceva nu se-ntampla in mod normal.A doua zi nu numai c-am luat 9,7 la olimpiada dar m-am simtit si muuuuuult mai bine.M-au bucurat atatia ani, atatea amintiri mi se leaga de fan-clubul ZSZ, de concertele lor,zile irosite pe forum.Nu o data am venit pe jos din cine stie ce piata sau local dupa concert zdubesc,cu urechile infundate si cu inima doldora de bucurie precum tolba lui Iagupov sau talentul lui Mihai Gancu.Pacat ca i-am cam uitat in ultima vreme, insa acum se apropie festivalu' berii tuborg si sigur o sa ii vad si va fi just like in the good times.No more fota anu asta, insa aceeasi bucurie netarmuita de a juca-n hora cu prietenii, aceeasi incantare copilareasca dupa concert si aceeasi disperare pentru Mihaita, minunatul tobosar.

Zdubii bateti tare !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Felix Moga spunea...

Mda...

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..