duminică, aprilie 22, 2007

Pas de tout

Cand Bucurestiul e mult prea puternic, cand acelasi oras ma sufoca, atunci cand simt ca ametesc din cauza RATB-ului sau Metrorexului, ma tirez frate.Mi-am tot deplasat fizicul prin atatea locuri insa locul nb 1 pentru o 'plimbare' la aer curat cu prietenii ramane Brasovul.Sambata am fost pentru a doua oara la promenada acolo.Mult prea smecher.Multumim Andrei pentru tot :DIntr-o zi am reusit sa-mi iau mintea de la scoala,atestat,facultate,mult prea bine asa.Am dat de alte chestii insa nu se compara cu stresul care e deja in rutina.Scoala-stres-acasa-stres-iesire-stres si tot asa.Nici faza cu plimbatul prin Romania nu mai dureaza mult.Se acorda insa prelungiri dupa ce toata povestea cu 'Cristina are admitere pe 24 iulie' se va fi terminat.Vin si Prodigy.Deja anul e anuntat ok pentru mine.Sa fac eu ce am de facut si apoi, trai neneaco pe banii alor mei, parafrazand pe nea politai.Am reusit sa uit de anumite chestii macar partial, macar incerc si e atat de bine.Mai e putin timp si se schimba totul pentru ca asa e menit si pentru ca oricum asa si trebuie.Asteptam cu nerabdare festivalul berii pentru zdob si zdub si restul si evident, pentru bunatate de bere ce o sa fie :D

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..