vineri, aprilie 27, 2007

Fericirea ca ocupatie si fericirea ca tot ce-mi doresc

Ieeeei!! Azi s-a intamplat! Azi sunt fericita.Nu e ziua inca gata, insa e deja aproape ora 3 si nimic nu-mi mai poate strica dispozitia.O zi cum n-am mai avut de cateva luni and it damn feels good. In primul rand, trebuie sa zic ca sunt mai mult decat mandra de colegele mele Kus Adina Irina Cristina si Oana, si de mine evident. Am facut cu adevarat ceva dragut azi si a iesit surprinzator de bine, din punctul meu de vedere dar si din punctul profei de istorie. Le iubesc atat de mult pentru faptul ca zilnic ma fac sa ma simt excelent si pentru ca nu imi mai pot imagina o zi fara ele, chiar daca in curand va trebui sa si traiesc zile fara ele.Pe langa asta, la muuulti ani Irina si Cristi si multumim pentru bomboane, trufe si sampanie.By the way, sticla de sampanie a ramas in 15 b :)) nu cred ca trebuia sa zic asta insa.. nu e prea wise.In fine.Asta sa fie problema.Apoi, multumesc Vlad for being there, as usual. Toaaata bucuria e incununata de vremea super tare si de ziua de maine (rumba-rumba la Irina si prin Tineretului cu ce apucam, treze sau ametite).Pe langaaa toaaaaate astea, frate, dupa ce ca e oficial ca vin Prodigy, vin si Ill Nino. I never could have imagined this. Prodigy si Ill Nino, two bands i love, in acelasi loc, aceeasi scena, la mine-n oras.Cu 2 zile inaintea probei de romana oral, but then again, i don't give a fuck.Vreau ca ziua asta sa nu cumva sa se strice si sa se si prelungeasca.God damn it, e atat de super sa fii fericit si chiar cred ca merit.Once again, felicitari fetelor pentru ora de istorie si poate o mai repetam ca a iesit extrem de tare:D
Va iubeeeesc

3 comentarii:

kus spunea...

love you carol al 2lea :X love you legionari :X loooove you prodigy :X

cristina otee spunea...

love you kus :X

Bee spunea...

Nu stiu despre ce vorbesti, dar daca a iesit bine.. felicitari :D
si da.. love prodigy :D :X

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..