miercuri, aprilie 11, 2007

Una minune, doua minune, trei minune

Trebuia s-o patesc si eu.Deja o patisera mai multi.Era clar ca acest lucru era un semn.Se pare ca trebuie sa fiu si eu putin paranoica, altfel nu rezist.Iata ca dupa o indelungata vreme de cazut pe ganduri de ma doare si acum cotul, m-am decis sa-mi rezolv 'minunatia' de pe figura.Nu stiam ce e asa ca am botezat-o 'minunatia'.Mare deloc,dar era acolo si enerva, deranja.blah.Asa ca inarmeaza-te cu rabdare si putere psihica si du-te Cristina cu mami de mana la Scarlat Longin, al' de dermato si vezi ce ai.
'A, nimic grav.Operam acum si scapi cat ai zice buz-buz.'Puteam sa zic buz-buz de 100 de ori decat sa mai aud de cuvantul operatie:).Apai ideea e ca nu era asa ceva in plan.But, it was a must.M-am pregatit ad-hoc pentru cosmarul ce urma.Numa ce m-am pus cu fizicul pe canapeaua-patul-masa ca am si auzit de nu stiu mai ce ac de nu stiu ce dimensiune.Era pentru anestezie, ceea ce ma facea sa ma simt mai sigura si mai bine.De unde, anestezia tot cu securea aia de ac se face.Binele vine tot prin rau, nu?Jap-jap si privirea-n tavan.Imi rosesem unghiile pe hol, nu mai aveam ce roade acum.Miscam eu capul insa degeaba.'Cum, tot cauterul asta vechi si vai de mama lui e aici?Al nou unde-i?Ei lasa, nu o fi crima daca-l folosim pe asta.'Aaaa nuuu, nu are de ce sa fie crima, doar ca deja ma vedeam sarita pe geam si fugind spre Dristor, mancand pamantul.Insa in 10-15 minute se termina cosmarul si doctorul imi arunca ceva vorbe de ma facura sa rosesc si spuse asistentei sa ma panseze colo-sa.Ideea e ca tre sa stau cu saracia aia pe fata cateva zile bune.Placut?Deloooooc.Nu ca mi-ar fi vreo ciuda, sau orice in genul, doar ca ma doare de simt si acum cum ma racaie ceva acolo.Vineri mergem si-n Brasov si merg asa..ehh asta e viata,trece :Dastept sa ma fac bine si sa vad ce semne mai primesc.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..