duminică, aprilie 08, 2007

once more.. without feelings

Paste feriiiciiit :D acum ar urma toate cele bune si tot asa.fie ca ce vreti voi sa vi se intample sau sa primiti (varianta scurta de la tot ce se insiruie de ani de zile).
Nimic de aici insa nu va avea legatura cu sarbatorile pascale.Revin la spitalele din Bucuresti.Nimeni nu merge la spital de placere, evident.Azi am fost contrazisa:) Intr-adevar, am vazut o persoana ca nu numai ca venea de placere la spital(in vizita ce e drept), ba chiar facea si pe badigardu salonului.Spitalul Caritas are o garda de corp,ciocolatie, la fro 16-17 ani maxim, mai 'orientala' ce-i drept, insa cu trasaturi evident cRromatice mai inchise la pigment.
Un spital mizer, un spital care se cufunda in jegosenia care e pretutindeni.Si parca nu era de ajuns, respectiva faptura s-a razvratit impotriva "romanilor" pe care "nu ii suport, sa moara mama de nu i-as baga pe toti si le-as da foc, sa ii ia dreacu de bocci"haules baules, domnisoara scumpa, as putea completa eu.Cu adevarate apucaturi de k1, ne-am demonstrat reciproc ca si stilul 'romanesc' are 'valoare' si ca trebuie sa stea in banca ei, desi risc ca la urmatoarea vizita sa ma ard rau de tot :)).
Experienta in viata nu e numai placuta, uneori lasa si zgarieturi (ohooho si cate chiar)dar totul se merita cred.Bine ca am dezinfectant in casa :)
ps: btw, am revenit la Robbie Williams (marea mea pasiune de acu ceva ani,de fapt, manie nu pasiune:P)

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..