miercuri, aprilie 18, 2007

Oh, get the fuck out

'Hah, pe blog si alte prostii-n genu' iti folosesti creieru, ca-n rest nu dai dovada ca ai avea ceva materie cenusie' Zau?! Nu doar o singura data mi s-a zis asta, insa deja mi s-a adresat de prea multe ori.Gandesc si sunt realista doar cand vreau si doar cu cine vreau eu.Nu pot sa ma prefac ca imi pasa de unii oameni asa cum vor ei sa ma faca pe mine sa cred ca lor le-ar pasa de mine, sau macar ca i-ar preocupa daca mai respir sau nu.Au trecut atatia oameni prin viata mea si asa cum au venit unii s-au si dus, altii au ramas, prietenii mei.Ma atasez foarte repede de oameni deoarece sunt usor impresionabila(si foarte impresionanta, ma :)) Cred ca Bucurestiul asta m-a afectat mult prea mult, asa cum era si logic, si m-a facut munteanca tipica.Ce oribilitati auzi despre noi prin Ardeal, valeu :))Insa asta e.My point era ca nu sunt proasta si ca pot sa gandesc doar daca vreau so get a grip of yourself si lasati-ma astia care va simtiti

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iar te`a facut muista proasta? :-) KILL THE BIATCH!

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..