sâmbătă, mai 19, 2007

'Bai, ti-e rau?' 'Nu bai, sunt fan OCS'



iiiiiii!!!!!! ce doooooor imi eraaaaa de OCS :X:X:X doamne, cat am asteptat sa ii revad si in sfarsit i-am revazut dupa vreo 2 luni cred.Ultima data ii vazusem de ziua lu Bazooka pe 2-3 martie. Hehehehe.It keeps getting better.Nu ne-a speriat ploaia 'potopiana' (doamne ce cuvant am scos).Tot in Suburbia, locul in care ar trebui sa stai dezbracat intr-un frigider ca sa te simti oarecum ok (ar intra caldura si acolo anyway).Nu a fost atat de multa lume ca in celelalte dati insa tot era destul de greu sa respiri calumea si sa te misti calumea.
Treeeebuie sa recunosc faptul ca ai' de la The Mood sunt chiar super smecheri si super buni.Au niste melodii foarte dragute si amintesc de Londra anilor '90.Speranta muzicii semi-underground. Insa tot OCS au fost pentru mine the graaaaaand attraction. Pantaloni ridicati pana mai sus de genunchi, adidasi aranjati, tricoul potrivit si eram gata de dezmatz (pentru ca asta e mereu).Penny,marea maniaca OCS, prin fata pe undeva, Larisa si Adina se balanganeau ritmat pe langa mine pe undeva pana ne-am bagat toate 4 in pogo :) De necrezut, eh?La un moment dat mi-au cedat picioarele si simteam nevoia sa ma asez. Atunci vine la mine un gigi 'Bai, tie ti-e rau?' iar eu cu glasul meu vai de capul lui 'Nu bai, eu-s fan OCS, nu mi-e rau' Da chiar.. uite cum au trecut 5 ani de cand tot merg la concertele lor si de cand ii iubesc.In orice formula s-ar fi aflat ei. Ah da si l-am vazut si pe tipu ala pe care il vad mereu hiihi.Chiar incepusem sa imi fac griji ca la ultimele doua concerte nu il vazusem si deja devenea dubios.Siiii Mihneaaaaa!!! Doamneee !! Il :X pe Mihnea atat de mult.Pe toti de fapt, insa el are regim special :)) La Cine e de vina deja nu ma mai interesa ca ma dureau picioarele ingrozitor de tare si m-am bucurat enorm ca au cantat-o in sfarsit.Iubesc melodia aia.. e melodia mea.De corazon.Faza cu mangaiatul lui Dan pe chelie sau cu urcatul pe scena deja ne-au intrat in istorie si deja s-a creat un precedent.Bataia cu apa atat de necesara, tipu din berea caruia bause Larisa, tipu care ma apuca de ce prindea ca sa nu cada in pogo,smecherii care se mai bagau in fata mea ca sa nu mi-o iau chiar atat de rau sunt bucuriile serii ce tocmai s-a consumat.Asteptam sa ii revedem.. dupa admitere cel mai probabil.Poate la FanFest sau la Stuf.Oricum mergem la amandoua, nu e clar?:D De ce? Pentru ca ii iubim.

Ps: poza nu e de aseara, ci din Constanta de la lansarea Superparanoia

*sa vrei sa ajungi zilnic la scoala sa ai o viata normala..*
Cristina,
mereu in slujba OCS

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..