joi, mai 10, 2007

Nu ma vrei azi..nu ma vreau azi

Cum sa uiti pe cineva care ti-a fost drag mult timp?Cum sa uiti pe cineva care te-a ajutat sa 'cresti'?Imi este imposibil sa uit pe cineva care a fost..acolo si care este..aici.Imposibil cica.De fapt mi-e oroare ca incercand sa uit, probabil o sa sfarsesc prin a si reusi sa uit.Avand reusit uitarea, nu voi mai avea la ce visa, ce spera, ce imi dori. Cum sa uit cand este in drum spre statie?Drum pe care-l fac zi de zi catre scoala(nu chiulesc la primele ore paradoxal). In fine. E musai sa inchid acest capitol si observ ca inchieierea se face fara lacrimogene si fara suspine,contrar asteptarilor. Stai fratica sa vezi pe 8 iunie lacrimogene cand vom fi toti 33 pentru ultima data impreuna, probabil. O sa imi fie dor de Cosbuc,that's for sure
va iubeeeeesc

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..