miercuri, mai 23, 2007

Fosta prietena,caut noua prietena pentru relatie de durata..[sau nimeni nu e de neinlocuit]

Nimeni chiar nu e de neinlocuit.Nici macar eu.Oricat de mult nu-mi doresc sa accept asta insa i'm best-friendless.De ce?Pentru ca sunt eu.Sunt cascata, sunt cu capu-n nori, sunt dementa,exagerata uneori,nu sunt constanta, nu merg des la teatru,nici la ateneu si nici la opera sau balet, nu citesc sute de carti pe luna si ma plac mult asa cum sunt.Nu toti ma plac asa insa deja nu ma mai stresez.Persoana care mi-a dat impresia atatia ani ca va fi acolo is gone.Puf! Dragut, nu-i asa?Nu se putea mai bine.Iar persoana care mi-e substitut.. as prefera sa ma abtin.Eu cred in destin si asa a fost sa fie.I changed, she changed.In situatia nu am ce face decat sa imi vad de treaba..trist trist trist.

watch my back and i'll watch yours----> pe dracu, nu-i asa ?

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..