vineri, mai 04, 2007

Viata acum


Sunt lucruri care se schimba continuu. La atatea schimbari am fost supusa in ultima vreme ca nu mai suport. Au fost prea multe chestii care m-au fortat sa editez chestii in ceea ce ma priveste. Deja incepe sa ma ingrozeasca termiarea liceului, despartirea de atatia oameni atat de dragi mie, de locul unde m-am format in 8 ani, de holurile pe care ne grabeam in pauze sa nu ne prinda vreun prof cand chiuleam. Nu stiu cum o sa imi fie viata fara toate astea. Nici nu vreau sa imi imaginez cum o sa fie. Cine stie cu cine o sa fac echipa in facultate, cine stie daca o sa ajung pana acolo? Nu are sens sa fiu pesimista, mai am inca o luna si.. putin. Atat a mai ramas din 4 ani. Acum e stresul atat de mare. Atestat, geografie, romana. Misiune imposibila nu alta :)) Starea de spirit e sub nivelul marii. S-a mai schimbat si muzica putin si sper sa fie pe bune faza cu Placebo iar :-ss Vedem ce o fi, pana se termina tot numa' bine ba :))

Un comentariu:

Bee spunea...

O sa fie bine.
After all, daca n-am mai trece prin toate astea, ar fi mult prea simplu. Totul ar fi mult prea simplu. Sau din contra, ar fi mult.. Mult mai greu.
:)

Placebo daaaa :X

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..