miercuri, martie 21, 2007

Domnisoara, dumneavoastra pentru ce luptati?


Nu ma consider mai buna, nu ma consider mai inteligenta, nu ma consider mai realizata.Probabil ca nu m-as considera asa nici daca as lucra pe post de radio-santz (fara apropo:-").Doresc marginalizarea prostiei.Doresc sa nu mai fiu nevoita sa bag capul in pamant datorita unei 'penibile coalitii'(minuni face sa stii putina istorie).Nu mai vreau sa fiu subiect in nici o sala a liceului, nici macar in a mea.Nu mai vreau sa fiu nevoita sa tac si sa regret ca am facut-o ca sa am si eu ocazia sa sustin Bacu`.Sincer, m-ar durea direct in.. cot daca nu as fi a12a.Oricum, pt cei 2 fani ai mei tin sa anunt ca by the way, o sa si scapam de liceu si nu se va termina totul pe 8 iunie la absolvire.
Oamenii subestimeaza, oamenii eticheteaza, oamenii vorbesc, eu visez.Visez si sper.Visez ca or sa vina vremuri mai bune si sper ca voi reusi sa razbesc in viata.Nu sunt proasta insa sunt speciala si pentru simplul fapt ca sunt speciala trebuie sa suport multe.Oricum nu o sa ajung ca admiratoarea mea nr1 sa ma duc sa dau cu papagalu` sau sa fac alte alea.Unii ar trebui sa isi mai controleze actiunile, daca nu, sa renunte la a mai respira aerul atat de necesar pt mine si prietenii mei :>
probabil sunt si eu buna la ceva pe lumea asta.
they say jump, you say how high [muah muah]

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..