marți, martie 13, 2007

a schimba ceva nu inseamna a te liberaliza..

.. de aia avem noi atatia .. liberali prin viata politica.ideea e urmatoarea: ori te schimbi ori te complaci in starea actuala.sunt de parere ca schimbarea este aceea care de fapt ne conduce si ca traim intr-o lume a tranzitiei.nu evolutie, ci tranzitie.poti sa schimbi ceva si regresand.
in ceea ce ma priveste, cred ca m-am schimbat destul de mult in vremea ce tocmai a trecut.poate incep sa mai renunt la indolenta mea arhicunoscuta si chiar incepe sa imi pese de mine, de tot. chiar imi pasa? da, imi pasa.m-am emancipat frate, am crescut.cum.. inainte imi permiteam sa intorc vorba vreunui stimabil profesor?! nope. acum abia astept orele cu 'persoana' ca sa ma pot desfasura.stiu ce fac si da, fac si ce vreau.nu e teribilism, este doar acceptarea realitatii si a faptului ca de acum abia incepe adevarata distractie.am invatat cu adevarat ce inseamna a zambi, a fi indurerata (mai ales) si a lupta pentru propria persoana.e atat de greu sa lupti pentru tine.nu stii ce sa alegi mai intai, ce e mai bun ca doar vrei numa' bune pentru preaiubita ta persoana.ce ti-e si cu viata asta.
nesimtirea este o alta schimbare.in cazul meu, o recunosc.sunt nesimtita. e de bine. in cazul 'persoanei', nesimtirea e pur cretina si nepotrivita.imi place sa discut despre asta.as discuta ore-n sir.
schimbarile vor continua si in perioada ce va urma pentru ca vine facultatea bai :D voi fi studenta (chiar la Istorie sper ) si voi fi tot eu numai ca mai sigura pe mine si mai.. speciala. so , this is not my best. i can do way better :)) why does Kus get all the fun?! he will he will :))
see me at the bitter end

3 comentarii:

kus spunea...

i get all the fun pentru ca sunt inconstientaaaaa :D

cristina otee spunea...

da si eu sunt fix aia constienta :) anarhie si in defensiva si in ofensiva asa cum ar zice niste mari genii :) desi suntem pe ofensiva clar

Anonim spunea...

esti pe sistem clar...cuulische si asa cum ii place la baiatu !!!
:X te iubeesc

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..