miercuri, martie 14, 2007

si cand credeam ca o sa se termine..s-a terminat

uneori speri in viitor.uneori speri intr-o zi mai buna, intr-o viata mai buna, intr-o persoana mai buna.speri ca cineva va veni si iti va lumina calea, ca cineva acolo undeva se gandeste la tine si e gata sa iti intinda o mana la nevoie, ca cineva te iubeste neconditionat.. si nu se intampla asta mereu.nu mereu reusim ceea ce ne propunem, fie ca vrem ceva din orgoliu, ambitie sau pasiune.iar cand nu obtinem ceva dorit cu ardoare, durerea se dubleaza, tripleaza, devine de nesuportat.
dorinta si asteptarea sunt in legatura si ele se completeaza perfect.eu am asteptat si mi-am dorit.. mi-am dorit si am asteptat.ce anume?anume..si inca astept, nu am altceva mai bun de facut.pentru mine a nu avea ceea imi doresc din inima e ca si cum mi s-ar lua ultimul acord din cantecul vietii mele. si asta simt acum.ma simt neimplinita pentru ca nu am acel ceva pe care il merit si pe care nu inteleg de ce nu il am.sunt om, gresesc, imi recunosc greselile,dar nu-mi pot edita viata oricat de mult mi-as dori poate acest lucru.imposibilitatea de a iti edita viata e poate cel mai mare defect al vietii ei.de cat timp asteptam vremurile bune?de foarte mult, va zic eu.traim si vremuri bune si le mai si asteptam pe cele si mai bune.cat de egoisti putem sa fim.
ps: cred ca ma apuc sa organizez o Fratie in Cosbuc anti-'persoana' ca nu mai pot :))
*la crucea unei fete sa-ngenunchiezi odata*

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..