luni, martie 26, 2007

ti-am dat un inel.. urmeaza grenada si ce am mai facut eu



In sfarsit am reusit sa vad 300-Eroii de la Termopile.In sfarsiiit :) si pot spune siner ca, desi multi spun ca e o prostie, mie mi-a placut si rasplacut(doamne ce face istoria din mine).Efecte smechere, poveste semi-pe bune si emotii cat de poate.Dupa ce am vazut filmul mi-am dat seama ca nu mai pretuim nimic la nivelul la care ar trebui, mai ales in ceea ce priveste valorile morale, spirituale.
Nimic nu mai aparam cu atata indarjire, poate doar portofelul sau lantul de 3 kg de la pantaloni(caci acum la gat se poarta talangile de aur sau platina mai nou).Este o lectie despre curaj,onoare si pasiune,dragoste si dedicare.
Pe langa filmul miraculos pe care l-am vazut duminica, sambata mi-am incercat talentul didactic pe doua din colegele mele preferate: Adina si Oana. Super tare frate.Putem face din istorie o poveste mult mai usor digerabila si mai placuta decat pana acum.Am si bafta ca sunt doua fete foarte smart si profa (heheh) e grozava, nu-i asa ? :DEvident.Va promit ca terminam totul repede si frumos si cu 1o :D
Stiti ce.. cred ca blestemele mele au functionat :)) se stie la ce ma refer :P:P A si btw... e prima data cand ma oftic ca am 18 ani ca din cauza asta nu pot pleca in Berlin la cursuri. mrrr

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..