luni, martie 12, 2007

Timingul fara secunde..

ce lame suna nu? timingul.. de fapt chiar daca nu ne dam seama, timingul este esenta vietii. ce s-ar fi intamplat daca nu treceai strada acu 3 secunde sau dacanu plecai din Irak acum 2 ani? guess what.. nu mai citeai postul asta acum.timingul este vital,timingul este tot.parerea mea ca lumea nu se invarte in jurul banilor, god forbid, ci in jurul timingului.ce se intampla daca postam un comment pe blogu respectivului chiar atunci, ce se intampla daca nu ajungeam azi mai devreme cu 30 de minute acasa sau daca elena lupescu se nastea cu 10 ani mai tarziu?probabil ca nu .. nu se stie de fapt.e absurd sa iti imaginezi ce s-ar intampla.in timing sunt implicate 2 elemente.afectatul si afectantul.ma simt o victima a timingului.pentru ca sunt.sentimentele mele nu au viteza de reactie which sux, to be honest.iti vine sa dai timpul inapoi si sa rearanjezi insa ghici ce.. e PREA TARZIU. ce sa ii faci.. data viitoare sa fii si tu mai atent/a.do as i say don't do as i do e ceea ce va sugerez eu, asa cum zicea si phil collins in jesus he knows me (care e btw melodia mea de o luna alaturi de cate ceva d-ale lui springsteen.motivele se cunosc bineinteles)
the problem is.. te problem is..

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..