sâmbătă, martie 31, 2007

Mai pe ici, mai pe colo

A venit vremea sa iau o pauza de la tot.A venit vremea in care eu trebuie sa imi fac ordine-n cap.A venit vremea sa incerc sa uit de Feti-Frumosi olteni, de durerile mele, de idiotii din jurul meu.M-am plictisit de aceleasi zdranganeli in fiecare zi. E nevoie de o pauza mai mica si mai mare si nu am de gand sa astept luna august ca sa o pot lua.Imi permit sa mi-o iau acum in febra pregatirilor pentru facultate si pentru ce urmeaza dupa.En fin.Pauza presupune sa o iau mai chill si sa devin mai miserupista, pe romaneste.
Astept sa mi se normalizeze totul.Pana atunci da-i cu Grigore Lese pentru ca e musai sa recunoastem ca e valoarea traditionalului romanesc contemporan (sau hai, una din valorile ca mai este si doamna Maria Lese si alte figuri respectabile ale genului).
O melodie in tiparul careia consider ca m-as incadra..

GRIGORE LESE-Mandrut gura dezmierdata

mandrut gura dezmierdata
dragi ne-am fost noi laolalta
dragi am fost si ne-am iubit
gura rea ne-o despartit
hei hai dorule dar nu-i bai mandriorule
hei hai dorule dar nu-i bai mandriorule
de ne-o despartit o fata
cununia nu si-o vada
de ne-o despartit ma-ta
nici moarta nici traia
hei ha dorule da numa sa se chinuia
hei ha dorule da numa sa se chinuia
de ne-o despartit fecior
pieie-i boii din ogor
sa ramaie grajdu gol
cum am ramas eu cu dor
hei hai dorul nu-i mai mandriorule
hei hai dorul nu-i mai mandriorule

ma bucur de ceea ce am momentan si nu voi inceta sa sper.. pentru ca stiu..

2 comentarii:

Anonim spunea...

iubesc muzica lui Grigore Lese, mai ales melodia lui despre Bucovina.

Este un artist ce te face sa fii mandru ca esti roman, cel putin eu asa ma simt cand ascult muzica lui !

Anonim spunea...

Same here ...
O pauză urmată de o schimbare, o pauză ce duce la o schimbare.

Hei hai, dorule ...

Powered By Blogger

eu voi fi cea care..